بذر درخت نورا یا جاکاراندا (Jacaranda) بهترین قیمت

کد محصول: A42-009

ویژگی ها:

  • از سری بذر درختان زینتی
  • ارتفاع تا 15 متر
  • مناسب برای ساخت بونسای
  • گل های معطر شگفت انگیز آبی بنفش
  • کاشت بسیار آسان
  • مناسب برای آب و هوای کشور ایران
  • بذرها تولید شکرت معتبر هلندی

15000 تومان22000 تومان

جوانه زنی بالا

تست بذرها قبل از فروش

غیر تراریخته

فروش بذرهای ارگانیک و هیبرید

ارسال رایگان سفارش

سفارشات بالای 300 هزار تومان

مقدمه ای درباره بذر درخت نورا یا بذر جاکاراندا; درختان جاکاراندا به دلیل گل‌های شگفت انگیز بنفش مایل به آبی خیره کننده شان معروف هستند. این درختان بومی آمریکای جنوبی هستند اما در حال حاضر در سایر نقاط جهان مثل استرالیا نیز می توانید آنها را ببینید، در اصل بعنوان درختان زینتی کاشته می شوند. اگر به پرورش درخت نورا علاقه دارید، باید بذر درخت جاکاراندا بخرید. در این مطلب اطلاعاتی در مورد خرید بذر درخت نورا یا همان جاکاراندا، قیمت بذر جاکاراندا، اشکال مختلف بذر درخت جاکاراندا و راهنمای کاشت بذر جاکاراندا را در فروشگاه بذرکو در اختیار شما قرار می دهیم.

خرید بذر درخت نورا

 

با خرید بذر درخت نورا می توانید به پرورش این درخت زینتی بسیار زیبا بپردازید و از پایه شاهد نمو آن باشید

نمونه ای از عکس گل های زیبای درخت نورا یا جاکاراندا

بذر درخت نورا را می توان از منابع مختلفی از جمله نهالستان ها، فروشندگان بذر آنلاین خریداری کرد. این گونه از بذر درخت و خصوصا از بذر درختان زینتی می باشد. هنگام خرید بذر درخت جاکاراندا، مهم است که اطمینان حاصل کنید که بذر را از یک فروشنده معتبر خریداری می کنید. به دنبال فروشنده ای باشید که شهرت خوبی داشته باشد و نظرات مثبت مشتریان را داشته باشد.

خرید بذر جاکاراندا با بهترین قیمت

 

بذر درخت جاکاراندا بهترین گزینه برای تکثیر این درخت شگفت انگیز می باشد.

عکسی بسیار زیبا ازیک کوچه یا خیابان شبیه به ورودی بهشت از درختان زیبای جاکاراندا

قیمت بذر درخت جاکارندا بسته به تعداد بذر و فروشنده می تواند متفاوت باشد. به طور متوسط، بسته بندی ها در تعداد 5 عددی برای پک خانگی مورد فروش قرار داده ایم اگر خواهان خرید بذر عمده این بذر درخت زینتی هستید می توانید با شماره های ما در تلگرام و واتس آپ یا سایر شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید تا با بهترین قیمت آن را در اختیار شما قرار دهیم.

شکل بذر جاکاراندا ( بذر نورا)

 

خرید بذر جاکاراندا و قیمت بذر نورا بستگی به کیفیت و تعداد پک های داخل آن می باشد.

عکس از یک کلاف بذر تازه درخت جاکاراندا. در زمان خشک شدن شکل و فرم بذرها کمی تیره تر می باشد و حاشیه های دور بذر نیز خشک و حذف می شود.

بذر درخت نورا به اشکال مختلف موجود است. رایج ترین اشکال بذر درخت جاکاراندا عبارتند از:

بذر تازه: بذر درخت جاکاراندای تازه از درختان بالغ جمع آوری می شود و برای کاشت مناسب ترین است. این دانه ها معمولاً در فصل گلدهی که از ابتدای زمستان تا انتهای آن است در دسترس هستند.

بذرهای خشک درخت نورا: دانه‌های خشک درخت نورا یا جاکاراندا از درختان بالغ برداشت می‌شوند و سپس خشک می‌شوند. این بذرها یا تخم ها را می توان برای چندین ماه نگهداری کرد و اگر آماده کاشت بذرها نیستید، گزینه خوبی هستند.

بذرهای از قبل جوانه زده: بذر درخت جاکاراندای از قبل جوانه زده در محیطی کنترل شده شروع شده و آماده کاشت است. اگر می خواهید در زمان صرفه جویی کنید و از فرآیند جوانه زنی صرف نظر کنید، این دانه ها می توانند گزینه خوبی باشند.

راهنمای کاشت بذر درخت جاکاراندا

هنگامی که بذر درخت جاکاراندای خود را خریداری کردید، باید آنها را بکارید. در اینجا یک راهنمای گام به گام در مورد نحوه کاشت بذر درخت جاکاراندا آورده شده است:

دانه ها را به مدت 24 ساعت در آب خیس کنید تا پوسته بذر از بین برود.

یک گلدان را با مخلوط بستر کشت سبک و مناسب پر کنید و بذرها را به عمق حدود 3 سانتی متری بکارید.

مخلوط گلدان را تا زمانی آبیاری کنید که مرطوب شود اما اشباع نشود.

گلدان را در مکانی گرم و آفتابی قرار دهید ترجیحا” در دمای 25 درجه که خیلی مهم می باشد.

مخلوط گلدان را با آبیاری منظم مرطوب نگه دارید.

بذرها باید در عرض 2-4 هفته جوانه بزنند.

هنگامی که نهال ها به ارتفاع حدود 15 سانتی متر رسیدند، می توانید آنها را به گلدان بزرگتر پیوند زد یا در زمین بکارید در هنکام انتقال دقت کنید با خاک دور ریشه بلند کنید و ریشه اصطلاحا” هوا نخورد.

نتیجه

بذر درخت نورا به راحتی در فروشگاه بذرکو دسترس است و می توانید در همین لینک بصورت پک خانگی خریداری کنید. هنگام خرید بذر درخت جاکاراندا،  حتی اگر از ما هم خرید نکردید مهم است که اطمینان حاصل کنید که بذر را از یک فروشنده معتبر خریداری می کنید. قیمت بذر درخت جاکارندا بسته به تعداد بذر و فروشنده می تواند متفاوت باشد. بذر درخت جاکاراندا به شکل های تازه، خشک شده و از پیش جوانه زده موجود است. برای کاشت بذر درخت جاکاراندا آن را به مدت 24 ساعت در آب خیس کنید و در گلدانی با مخلوط گلدانی بکارید و مرتب آبیاری کنید و در مکانی گرم و آفتابی نگهداری کنید.

وزن 0,1 گرم
عمر

چند ساله

درجه بندی کاشت

آسان

بسته بندی

بسته 10 عددی, بسته 5 عددی

11 دیدگاه برای بذر درخت نورا یا جاکاراندا (Jacaranda) بهترین قیمت

  1. اصغر معرفت

    با سلام
    میخواستم ببینم روش کاشت این بذر چطوریه و چقدر زمان میبره تا بذرها جوانه بزنن و آیا میشه اینارو تو قرص جی فی کاشت یا نه .

    ممنون میشم قبل از خرید راهنماییم کنید

    • ناشناس

      سلام روش کاشت بسیار آسان است طبق روش عمومی .بله می شود مشکلی نیست

  2. اصغر معرفت

    شرمنده جناب مدیر

    فقط نگفتید چقدر زمان میبره تا جوانه بزنه

    • ناشناس

      درود معمولا یک ماه

  3. رز

    سلام.می بخشید میشه بفرمایین این درخت سرما رو تا چه دمایی میتونه تحمل کنه؟ میخوام بدونم توی آب و هوای شیراز میشه اونو کاشت؟

    • ناشناس

      درود بله در شیراز پاسخ گو است درخت بالغ تا دمای منفی 12 درجه سانتی گراد تحمل پذیری دارد اگر نشا یا نهال باشد هوای سرد را نمیتواند تحمل کند

  4. ونوس

    زیبا

  5. كامران

    باسلام سوالم اين بود كه اين درخت تا چه حدي گرما راميتواند تحمل كند اخه شهر ما بسيار گرم است گرما تا ٤٥هم ميرسه در تابستان ايا اين درخت تا اين حد گرما راميتوند تحمل كند

    • ناشناس

      درود خدمت شما زیستگاه اصلی این درخت در مناطق گرمسیری آمریکا و استرالیا می باشد و دارای تحمل پذیری خوبی هست شما برای اطمینان از یک باغبان بومی مناطق خود سوال فرمایید در نظر داشته باشیددر کل تحمل پذیری برای گیاه یا نهال پایین بوده و مراقبت باید نمود

  6. یاسین

    این نوع بذر نیاز به سرمادهی داره یا خیر؟
    کی موجود میکنید این بذر رو؟

    • ناشناس

      با سلام خیر

      در حال حاضر به خاطر کمیاب بودن این بذر در این طرف سال برنامه ای بابتش نداریم میتوایند بذرهای سایر درختانی که موجود هست را خریداری نمایید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.