بذر (بونسای) درخت کاج موگو یا کاج توپی | Pinus mugo

کد محصول: A42-019

ویژگی ها:






  • گونه همیشه سبز از درختان جنگلی با رخسار بسیار زیبا
  • بسیار مقاوم به گرما و سرما و خشکسالی
  • بذرهای 100 درصدتست شده با کیفیت بسیار بالا


2500 تومان

جوانه زنی بالا

تست بذرها قبل از فروش

غیر تراریخته

فروش بذرهای ارگانیک و هیبرید

ارسال رایگان سفارش

سفارشات بالای 300 هزار تومان






بذر درخت کاج موگو یا کاج توپی | Pinus mugo

بذر درخت کاج موگو یا کاج توپی | Pinus mugo
نام های دیگر:  کاج موگه، کاج مشهدی، کاج توپی، کاج پا کوتاه، کاج کوپه ای
نام علمی: Pinus mugoگیاهی بسیار مقاوم به شرایط آب و هوایی گرم و سرد.این گیاه علی رغم خصوصیات بارزش زیبا بوده و گزینه بسیار مناسبی برای علاقمندان بونسای می باشد. همچنین گیاه از نظر آبیاری به خشکی مقاومت بسیار بالایی دارد کاج موگو که در بسیاری از نقاط با نام های کاج موگه، کاج مشهدی، کاج توپی، کاج پا کوتاه، کاج کوپه ای نامیده می شود یکی از گیاهان مناسب فضای باز می باشد این گیاه همیشه سبز بومی مناطق کوه مرکزی و جنوب اروپا است و اولین باز در سال 1798 در دانمارک معرف شد و در سال 1860 بصورت گسترده ای در اروپا بفروش رسید.گیاه دارای برگهای سوزنی سبز تیره کوچک بوده  که رشد آهسته ای دارند این گونه به دلایلی که گفته شد از گزینه های بسیار مناسب برای ساخت بونسای برای مبتدیان می باشد

%DA%A9%D8%A7%D8%AC%20%D9%85%D9%88%DA%AF%D9%88


وزن 0,01 گرم
درجه بندی کاشت

متوسط

7 دیدگاه برای بذر (بونسای) درخت کاج موگو یا کاج توپی | Pinus mugo

  1. – زینب فروزان

    سلام من اولین بارمه میخوام بنسای پرورش بدم
    لطفا راهنمایی کنید چه نوع بذری مقاوم تره
    چون کنکوری ام زیاد وقت ندارم
    متشکرم

    • ناشناس

      درود خدمت شما در نشظر داشته باشید در هیچ جای دنیا بذری که مستقیم بونسای شود وجود خارجی ندارد و متاسفانه در این زمینه افرادی در شبکه های اجتماعی کلاه برداری می کنن این شاخه هم که ما نوشته ایم بونسای بذرهایی هستند که مناسب برای پرورش بونسای میباشند در اصل همان بذر درختان هستن و از دو سال به بالا زمان خواهد برد تا تبدیل به بونسای شود در این زمینه در قسمت ویدئویی سایت و بلاگ توضیحات و اموزشات بونسای را قرار داده ایم

  2. – حسین فاتح

    من هشت نوع بذر مختلف از فروشگاه بذرکو تهیه کردم. منظورتون از نگهداری ۶ الی ۷۲ ساعتی در آب بستگی به سختی بذر چیه ؟ من سختی بذرهامو از کجا تشخیص بدم؟
    بذر درخت کاج تهران.
    بذر درخت موگو
    بذر سرو زربین
    بذر جینکو یا ژینکو
    بذر افرا سیاه آمریکایی
    بذر درخت گلابی وحشی
    بذر سرو آریزونا

    • ناشناس

      باسلام بذرهایی مثل کاج ها-سرو ها-افرا سیاه- گلابی جنگلی  احتیاج به سرمادهی دارند شما باید بذرها را به مدت 1 ماه ونیم الی دو ماه درون یخچال در دمای 3 الی 6 درجه قرار دهید وارد صفحه محصول افرا سیاه آمریکایی شوید در قسمت توضیحات محصول توضیحی در مورد کاشتش نوشتیم بذرهایی که سرمادهی دارند را به همین روش کاشت کنید.اما درمورد بذرهای جینکو : ابتدا پئسته نازک آن را شکسته مغز بذرها را روی بستر قرار داده و با فشار دست کمی به داخل فشاز دهید طوری که فقط یک سوم بذر بیرون از بستر باشد سپس با آب پاش خوب اسپری کنید و روی آن را با یک نایلون شفاف بکشید تا رطوبت به 100 درصد برسد و آن را در دمای بین 20 الی 25 درجه قرار دهید ترجیحا مکانی با نور کم .

  3. – حسین فاتح

    من هشت نوع بذر مختلف از فروشگاه بذرکو تهیه کردم. منظورتون از نگهداری ۶ الی ۷۲ ساعتی در آب بستگی به سختی بذر چیه ؟ من سختی بذرهامو از کجا تشخیص بدم؟
    بذر درخت کاج تهران.
    بذر درخت موگو
    بذر سرو زربین
    بذر جینکو یا ژینکو
    بذر افرا سیاه آمریکایی
    بذر درخت گلابی وحشی
    بذر سرو آریزونا

    • ناشناس

      با سلام مجدد

      پاسخ شما داده شد

  4. جواد بهشتی

    سلام من از فروشگاه شما بذر کاج موگو رو خریداری کردم و آن را با شیوه ای که در سایت قرار داده بودید کاشتم و همه آنها جوانه زنی کردند ، اما پس از مدتی که این بذر ها جوانه زنی میکنند و به ارتفاع حدود 3 سانتی متر که میرسند ، خم می شوند و روی خاک می افتند و بعد از مدتی میسوزند ، میشه بگید علت آن چیست ؟

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.